måndag 20 augusti 2007

Sol=)

Idag har jag känt mig rättså stressad. Städade på förmiddagen och sen gick jag ut och solade i typ 1,5 timme. Så skrev jag i min dagbok ute i solen och kunde inte sluta. Skrev typ en redogörelse för min barndom.. och mitt liv.

Vid 14 (massa sena) kom Carina o UNDERBARA Elina på Lunch. Så himla skoj att se dem igen=P. Vi åt pasta med kycklingnuggets o vårrullar o sallad. Massa gott.. Pratade o umgicks o gick ut med vovven.

Sen vid 18.30 eller nått kom Linda o hälsade på. Så himla skoj att se henne=).. Ganska länge sen faktiskt....

Sen har jag o min älskling bara softat och myst under kvällen...

Föresten så fick jag med en större skärm till datorn från min rara bror.. WOHOO.. Vad himla mkt större den blir.. Den knasar dock lite men det visste jag ju redan...

Imorgon blir det katthemmet igen. Och på Onsdag har jag o John vart tillsamans i 5 månader.. =)

Sorry Nea o Tindra att jag inte va på Yogan. Måste veta tiderna igen.. Och så. Vill vänta nån vecka till så hostan är helt över innan jag börjar träna.. Så att jag inte drar på mig nått skit!!! Miss u guys!

2 kommentarer:

Tindra sa...

åhh sötis.. de gör ju inget. men vi saknade dig jue!!! hoppas vi kan ha mys snart.. MISS U TOOOOOOOO!!! ;)

Nea sa...

hey snytt! jag förstod att du inte ville vara på yogan nrä du inte fått svar vad det är för fel, dessutom så har Lin fortfarande semester, till nästa vecka, så vi hade Eliisa. kändes inge kul, men men. På måndag kl 16 & onsdag kl 16 !