tisdag 21 augusti 2007

Jäkla Lungor!!

Mina lungor/andningsvägar låter som ett modem igen. Och jag känner att det killar och har sig o bubblar i mina andningsvägar. Jätteobehagligt. Hostan har blivit lite värre igen oxå=(((.. Ska detta aldrig ge med sig. Vill ju börja på Yogan igen.. Men vill inte överanstränga mig alls om jag har nått skit i kroppen. Om det inte blir bättre till nästa vecka så får jag ta och gå till läkaren.. Igen=(....

Varit på katthemmet idag igen. Storstädat hela hemmet med Kerstin och hennes syrra.. Asskoj hade vi faktiskt=).. Så nu är det så himla fint överallt där och det känns kanon.

Imorgon är det min o Johns 5 MÅN dag.. Hurra för oss.. Vi får ha en riktigt mysig EM/kväll för oss själva imorgon=)

Hungrig som 17 är jag.. SUCKA:. Men maten är på G. Råris med bönor, sallad o några kycklingnuggets.. Börjar tryta lite i kylen o skafferiet igen. Både för oss och för katterna...

1 kommentar:

Nea sa...

mne gumman har du inte fått något svar från läkaren!? =(