fredag 10 augusti 2007

Kolmården

Så i Onsdags var jag, Nea, Tindra och Yogi på Kolmården. Det var kanonskojjigt.. =)=). Mina älsklingar som gjorde dan helt oförglömlig=).. Det var kanonväder också=).. Och jag fick se delfiner=).. Och delfinshow.. Det var så vackert.. Och giraffer. För er som inte vet det. Så är mina två favoritdjur (vilda) i hela världen giraffer och delfiner.. ÅH vad jag vill jobba med delfiner.. Varför kan inte jag vara en av dem som får vara del av det??? Hur blir man en del av det. kan ju inte vara omöjligt eftersom det finns människor som faktiskt jobbar med det. Varför inte jag. Ni som skrattar åt mig och säger att det är orimligt.. Ni kan dra dit pepparn växer. Inget är omöjligt. Vilken tur att mina kära vänner och min karl uppmuntrar mig och säger att jag kan göra vaaad jag vill=)=)...

















Så såg vi tigrarna som var sååå himla fina. PÅ riktigt nära håll fick vi se dem med.. Ville sitta i tigerbussen där man sitter som i en bur inne i tiger-inhängnaden. Såg så himla häftigt ut...



Igår var jag på katthemmet. Jobbade i 5,5 timme. Men Tindra o NEa var nere för Tindra skulle träffa lite katter. Och hon ska adoptera Socks om allt går som det ska=).. Socks är massa mysig=) Nea blev kär i snuttis, vilket inte är så konstigt=)...

Träffade Pappa igår med.. Det var kul att se honom måste jag vara ärlig att säga. Men samtidigt var det väldigt påfrestande. Jag fick ångest vilket inte var en stor överaskning... Men jag fick iaf hem en massa grejjer som jag var jätteglad att se. Så jag är inte ledsen att jag åkte alls...

Idag är det städdag.. Usha busha.. Kl: 13:30 ska jag till läkaren och kolla min förbannade hosta som aldrig går över. 120:- kostar det.. Det är mina sista slantar.. Vette 17 hur jag ska överleva.. Vi får se om jag får tillbaka några pengar på skatten eller vad??

Jag HOPPAS massor att mina sötnosar kommer hit idag och umgås lite.. Men vi får se om du orkar... Annars så blir det slappa slappa när städningen är klar...

Inga kommentarer: