tisdag 14 augusti 2007

Sömnlös!!

Usha Busha.. Klockan är mitt i natten och jag kan verkligen inte sova.. Låg och stirrade på buren med lilla skynket som vi lägger över på natten och fick för mig att jag ska gå upp och sy ett nytt fint skynke som passar till buren och som täcker hela... Med mörkare färg.. Så jag tänkte bara titta in o lämna ett avtryck här innan jag slår på teven och sätter mig där och syr lite. Det var länge sen jag sydde så detta ska bli mycket intressant. Hehehe...

Nu sitter Charm me på bokhyllan och tittar på mig.. SÅ hon är inte alls blyg längre.. Wohooo.. Så fin hon är också..

Nästa vecka flyttar Stina antagligen så då blir det bara tre katter här näst-nästa vecka igen.. Bara mina egna katter... Kommer sakna alla.. Men det bli ju eventuellt påfyllning här i okt iaf.... =)=)

Puss o Kram i natten...

Inga kommentarer: