tisdag 7 augusti 2007

Ensam

Gud vad tomt det känns i lägenheten när inte John är här.. *sakna*.. Ekar nästan... Han är hemma i sin gamla lägenhet och donar lite och imorgon ska stackaren till tandläkaren.


Igår var vi på landet med Linda och Thomas .. Det var så mysigt såå.. Men sen på kvällen när vi skulle tälta.. JÖSSES!!!... Jag kunde inte sluta hosta.. Jag hostade och hostade tills jag kiknade och till slut rignde jag min underbara mamma och hon hämtade mig o John mitt i natten... SÅ jag somnade till slut spritt språngande med fönsterna öppna för jag kokade... =(...


Dan efter mådde jag ganska bra på morgonen. Bar det av till Örebro trav för att se Axelina träna. Hon är så duktig lilla sessan=)=)... Och kusken som körde henne var så nöjd så!!!


Väl hemma hos min mamma igen så brummade jag runt på en sån där rolig gräsklippade som man kör .. Rätt skojjigt....


Nea o Yogi o Tindra ska åka till Kolmården imorgon.. De har frågat för länge sen om jag ska med men jag har inte kännt att jag har råd.. Men John övertalade mig.. Han sa att "NU ÅKER DU!!, Inget snack om saken, det behöver du och vi klarar oss bra iaf. Så det är inget att diskutera.. DU ÅKER!!"... Så okej då... =).. UNderbara pojkvännen har jag ju verkligen... *älskar såå mkt* och saknar honom massor nu.. *snyft*


SÅ WOHOO.. Kolmården imorgon.. Snälla moder natur!!.. Låt det bli fint väder....

1 kommentar:

Tindra sa...

weeiiii imorrn. :D:D:D