onsdag 29 augusti 2007

Katt-Allergi

Jaha!!

Har precis kommit hem från krogen med Nina och nån kompis till henne. Haft massa skoj=).. Länge sen vi gick ut ihop. Gick till Frimis. Inträdet var gratis så det är kanooon. Dansade o hade massa skoj o träffade kul folk. Men man märker ju att man inte är lika på som förr.. Hehe.. Åkte hem vid 01 även om jag hade skitskoj. Jag börjar bli gammal.. haha

Idag fick jag samtal från vårdcentralen. De talade om att jag var allergisk och att provet hade varit positivt. Sen sa han att det var katt. Det tyckte jag var konstigt för innan jag tog de hade de sagt att om det var positivt så måste man ta prick-prov för att kolla vad det är som man är allergisk mot. Men han sa att han inte ville låta mig ta stickprov utan att han hade kollat det och att det var katt som jag var allergisk mot. Men jag ska överklaga o kräva prickprov för alla säger att det är det enda som kan bestämma exakt VAD man är allergisk mot..

Nu lite TV,,,

2 kommentarer:

Tindra sa...

åhhh gumman.. hoppas verkligen inte de e katt allergi.. de får de inte vara.. *krama*

Nea sa...

oh hun! whata stupid doc! i really hope its not cat =(