fredag 17 augusti 2007

Påhälsning från det förflutna.

Ush.. Idag har det varit jobbigt=(.. Av någon anldening har jag börjat tänka på jobbiga saker i mitt liv, och jag kunde inte sluta tänka på det och jag kunde inte sluta vara ledsen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det här. Det är inte direkt nått jag kan skriva om ... Men det var jobbigt och jag var ledsen..

Pratade länge med min underbara syster i telefon... Hon är så bra och finns alltid där för mig. Kändes så skönt att få prata med henne och 50 minuter bara svishade förbi på mobilen... =O

Annars har jag varit nere på katthemmet idag. Städat och gosat med katter.

Jag tog en tupplur här på eftermiddagen och när jag vaknade kunde jag inte sluta nysa. Det är typ 1,5 timme sen och min näsa kliar fortfarande som galet.. Asjobbigt. VAFAN DÅ!!!.. Har jag andats in nått damm eller nått.. Varför har jag en allergisk reaktion nu.. Har aldrig haft en allergisk reaktion hemma förut... DAMNIT!!!!

Nu ska jag glo på film.....

1 kommentar:

Nea sa...

men gumman då -krama om- hoppas det känns bättre idag. love u!