måndag 13 augusti 2007

Allergitest & Magont

Idag fick jag äntligen gå och ta mitt allergitest. Jag kommer få svar om en vecka eller så. Jag hoppas verkligen att jag får svar snart så jag vet vad det är som är fel. *sucka.. Och hon stack mig i armen.. Men hittade ingen åder.. Så då fick hon sticka mig i andra armen med.. *fnys*... Hehe.. Näe. Det gick lätt.

Sen cyklade jag hem till Kerstin och umgicks lite. Skoj. Hälsade på alla hennes katter och drack kaffe. =)=)... Blev helt kär i hennes helvita kastrerade skogkatt. Han var sååå himla fiiiiin=).. Och gosig.. Så hade hon 6 söta små kissebäbisar som sprang runt överallt.













Charlotte har blivit så stor så det är helt sjukt. Hennes kropp har lixom växt till en stor bulle. Jag undrar om hon har ägg däri eller nått?? Eller är det för att hon ätit så många flugor??.. Ingen aning??... Men STOOOR är hon iaf.. Ser ni nån skillnad från sista bilderna???














NU













Vår nya lilla tjej Charm me kom igår.. Hon har vågat sig fram nu och kelat och gosat.. Och hon är såå himla fin=)=).. Tack Linda ....
















Imorgon blir det katthemmet igen. Hoppas inte att jag får en allergisk chock igen.. Jag kommer ha på mig andningsmask hela tiden.. Det har hjälpt förut....

2 kommentarer:

Nea sa...

oj oj oj va stor charlotte är!!!! läskigt! snart har ni massvis med spindlar där!! =/
Love!

Linda sa...

Det var så lite så =D
Glöm inte att skicka bilderna till mig =) Både på Charm me och sen var det ngt mer jag ville ha också!
Pussisar