söndag 5 augusti 2007

Adjö Puma... *Snyft*

Idag åkte älskade Puma.. Ont gjorde det i hjärtat det vill jag love.. =/.. Sucka....Men men.. Jag vet ju att han fått ett bra hem på landet nu=).. SÅ det känns skönt. Nya ägaren ska skicka massa bilder och mail om hur det går. Så det känns verkligen skönt....



I LOVE YOU PUMA!!!




Varit hemma hos mamma över helgen och suttit hundvakt åt mammas och syrrans vovvar.. Det har gått så bra så. Jag o Jogn låg ute på altanen och solade och drack vin hela dan på Lördagen. Det var såååååååå skönt och vi brände oss båda två. Men det var det faktiskt värt kan jag säga...

Så nu är det bara 4 katter här hemma.. Snart kommer det en till och snart åker det 2 till.. Så i slutändan blir det tre. Lizzy, Gaia och Charm me.

Sen har vi ju nya fågeln oxå... Nu sätter jag upp en bild på honom för öppna namnförslag: Hamlet och Romeo och Jason har vi funderat på med.. Så kom igen.. Ge mig nått bra.. =)






1 kommentar:

Nea sa...

åh, hejdå puma! =/
Men hallå, killpippin 'ska' ju heta Jack ^_^ höhö!
Vilka slappisar som bara låg och solade och drack vin hihi!
vad är det för ny katt?
PUSS