torsdag 16 augusti 2007

Skatteåterbäring i Regnet

Äntligen fick jag tillbaka på min skatt.. Känns så himla skönt. Nu vet jag att vi överlever månaden ut iaf.. Även om det är på håret. 917 kr rikare blev jag. Hurra!!!

Regnet bara öser ner idag.. Ush vilket kasst humör man blir på=(.. Har just tagit en lång tupplur och jag känner mig helt mosig i hela huvudet. Får pyssla med djuren, städa och så. Ikväll tror jag kanske att jag ska hem till Tindra o Kolla skräckisar med Tindra o Nea. Jag är inte helt säker ännu. För jag vet inte om det blev bestämt.

Den 5:e börjar skolan.. Jag har nu genom studentforum registrerat mig. Jag tror att det var allt jag behövde göra. Första terminen ska vi läsa vetenskaplig grundkurs.. Hmm. Låter ju inte alltför skoj.. Men jag tror nog att det kommer bli intressant.. Har ju lite i bakfickan från sociologi, för det var med som en del av det hela. Tror till och med att vi kommer att använda några av böckerna som vi hade på sociologi kursen.. Kanske... Men vi har inte fått nån litteratur lista ännu och det irriterar jag mig på. Ska ringa till universitetet och kolla om man kan få den eller vad...

Inga kommentarer: