söndag 12 augusti 2007

Nya Pippin

Så igår fick vi åka och byta pippi.. Ringde till djuraffären och berättade vårt dilemma.. Så dom sa att vi kunde komma in o byta. Jag tog mammas bil och så bar det av. Det blev en blå hane. Också ung men mkt mer kacksig och manlig och matcho än Jaquline. Vi har inte bestämt namn på honom ännu så om ni har ett förslag så låt höra. Han kommer ganska bra överens med Alice med.

Storstädade hela lägenheten från golv till tak igår. Tog heeela dagen. Me det var så skönt att få det gjort...

Idag ska jag ner och jobba öppethus på katthemmet. Och sen ska jag stanna där tills 19 när Söta TIndra o Vackra Nea ska komma och träffa Marita, schefen och om allt går som det ska så får hon ta hem lilla Socks... SÅ det blir en heldag med medtagen mat och kaffe=)...



2 kommentarer:

Nea sa...

Va bra att ni fick byta! jag tycker fortfarande att alice pojkvän ska heta Jack =)
Vi ses sen idag!
love!

Tindra sa...

Åhh de va mig en stilig karl. ;) ja hejjar fortfarande på jack som nea.. haha. :P:P

Weeiiiii tror inte du fattar hur mycket ja längtar!!!!!!

ses senare <3