tisdag 24 juli 2007

Vart är sommaren???

Jaha.. Ännu en dag då man vaknar upp och ser detta mulna väder ute. jag är så himla trött på det... =/=/=/... Usha busha.. Vart är sommaren lixom. Jag har badat ute 2 ggr i sommar. 2 gånger lixom!! Det är ju ingenting... =(... Vill tälta, bada, sola och göra sommargrejjer. Men det är ju bara en massa regn hel tin.. Blä!!!.. Nu får sommaren komma tycker jag. Detta är inget roligt..

Uttråkad idag är jag med. GÅrdagen storstädade jag lägenheten och idag.. Tja.. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra?... Inga pengar har man att åka och göra nått skoj... Det blir att promenera, göra Yoga och så. Blä vad trisst det är när man inte kan göra nått. Jag vill ju att det ska vara sommar så man kan göra massa roliga grejjer..... GAAAAH!!!!! Bort med molnen.. Blåser o puffar...


Inga kommentarer: