söndag 29 juli 2007

Party Party

I Fredags så fick både jag och John Pengar. SÅ vi var ute och storhandlade mat och shoppade på ÖB. Köpte en ram till en Dahli-poster jag har liggandes hemma. Blir nog en till ram nästa månad eller kanske tidigare om vi hittar nån billig. Denna kostade 200:- vilket var billigt för en sån stor en.. =)=)....

Igår kväll var det party hemma hos Nea. Med Tindra o Stina kom också en sväng. Det var roooligt. Hade verkligen Skitskojjigt=)=)... Länge sedan jag hade så skoj på ett party.. Hehehe. Fast jag gick inte ut för jag var aldeles för trött för det. Så när de andra drog sig mot Krogen så gick jag och Älskling hem...



Senare kommer Stina och lämnar sina katter. Vi ska ta hand om dem ett par veckor tills hon flyttar in i sin nya lägenhet.. Så det kommer springa omkring 5 st katter i lägenheten. Fullt hus. Men Puma flyttar ju 5 Aug så efter det blir det bara 4.

Imorgon ska jag ha mitt första arbetspass på Örebro katthem. JAg ser verkligen fram emot det. Det ska bli skoj. Om det är fint väder tar jag cykeln dit. Skönare att cykla än att åka buss.. Avskyr buss. Specc när det är varmt.

Nåväl. Hinner inte skriva mer nu. Har en lägenhet som verkligen behöver städas.

Ciao!!

Inga kommentarer: