måndag 30 juli 2007

Måndag igen

Ska strax dra ner till katthemmet och göra mitt första pass.. Det ska bli jätteskoj.. Rensa skit och byta mat och gosa med massa underbara kissar... Tar en cykeltur dit=).... Skriver igen ikväll när jag kommer hem och så

Igår kom syrrans kissar hit också. Vi ska ta hand om dem tills hon flyttar in i sin nya lägenhet. 2-4 veckor. Så nu har vi 5 katter här.. Så det blev ett kloklippande och ett badande och avmaskande på de nya katterna igår.. Hehehe.. Och jag och John har bit och rivmärken överallt från duschkamperna.... Jag kommer lägga till en bild eller två till detta inlägg senare...



















Till Höger Min uppfödning Abba och till vänster Tussan. (Min syrras nybadade katter)




Ciao...

1 kommentar:

Nea sa...

hoppas det har gått bra idag på din första dag =) love!