lördag 21 juli 2007

Rostat Bröd framåt småtimmarna

Rolig kväll har det varit. Oväntad om inte annat. Stått i verkligen hela dagen med att försöka fånga kattskrället till Örebro katthem, städat, lagat kattträdet, och gjort ett desperat försök att bygga ihop fågelvoljären som jag och John ska bygga. Den ligger fortfarande i bitar i köket. Beslutade att köpa bättre plywood till den. Men i vilket fall som helst så övertalade Tindra och Nea mig att komma och parta med dem. Wohoo.. Så jag kastade mig in i suchen snabbt som ögat och så var jag där 30 min senare eller så. Det var så himla kul att träffa dem och prata och umgås och skratta. Vi rörde oss vidare till "mitt andra hem". En liten pyttekrog vis stortorget jag aldrig varit på förut. Och när jag hörde musiken förstod jag varför. Det var bara vrååål svart rock hela kvällen. Stackars stackars mitt huvud. Men vi hade trevligt iaf. =)=)
Så nu sitter jag här 02:27 och äter de mest välsmakande rostade bröden jag någonsin ätit tror jag. Mumsa!!!
John ligger och sover inne i sovrummet. Min underbara John som jag älskar så mycket. Jag kunde verkligen inte hittat en bättre karl. För 4 månader sen klev han in i bilen och jag såg honom för första gången, blev kär och nu bor vi ihop. Snabbt som bara den gick det=) Men det gör inget. För allt känns så rätt.
Imorgon blir det antagligen att åka ut till syrrans sommarstuga, så tältar väl jag o John på gården för stugan är liiiten. Men det blir skoj att grilla och ha det mysigt.
Jag kom in på universitetet=). Samhäll och beteendevetenskap. Klarade av sista tentan i Sociologi också fast jag intr trodde att jag skulle klara det. Gud vad skönt det känns.
Nåväl, Det är mitt i natten och jag är sååå trött.. Sucka.. SÅ jag ska väl krypa till kojs tror jag=)
Så Godnatt Alles!!

1 kommentar:

Tindra sa...

Åhhh grattis. :D