torsdag 26 juli 2007

Barnvakt + Hundvakt!


Sitter hemma hos mamma och skriver på hennes laptop. Jag och John sitter hundvakt åt Jaffa och Lady och barnvakt åt Elina, hemma hos mamma, tills imorgon kväll.


Idag har vi badat i poolen här ute och i badkaret. Promenerat, lekt med mina gamla dockor, ätit tacos o mkt mer=). Nu sitter Elina här brevid mig och kollar på kalle anka och jag skriver och John är ute i garaget och organiserar. Mamma kommer nog att bli jätteglad tror jag.. Heheh.. Men han har varit där inne i flera timmar. det är inget litet jobb han har gjort inte. Så fint där ute så=)...


Nu när det börjar bli kvällning så skiner solen, fasst det har varit halvmulet hela dan.. SUCKA!!!.. Vart är sommaren.. Vill att det ska bli sommar nu så att vi kan bada o tälta och njuta av att det faktiskt är sommar... En månad till lixom så börjar det närma sig hösten.. =/ och det är ju inte så himla skoj.....


Nej, Nu ska jag surfa vidare och se vart vi hamnar=),...

Ciao...

Inga kommentarer: