måndag 30 juli 2007

Första Dan på Katthemmet


Första dan på katthemmet gick jättebra. Jag rensade kottar, klippte klor, städade, bytte mat o vatten, kelade och fotade. Det var verkligen roligt och jag längtar tills onsdag när jag ska ner dit igen.

Detta är MoonShadow. Hans finns att adoptera på Örebro Katthem.

Under dagen där nere så började jag nysa o snora o nysa ännu mera. Jag började få onda aningar om allergi. Så när jag åkte hem så svängde jag förbi apoteket och köpte allergimedicin för att testa. Jag fortsatte nysa o må skit när jag kom hem och till min LÄTTNAD blev jag inte bättre av allergi medicinen.. Jag är bara sjuk.. Hipp hipp hurra... Hellre sjuk tusen gånger än allergisk mot katter. Det skulle döda mig lite inombords..


Nåväl. Nu ska en snorig jag nysa mig till sängs o hoppas på bättring imorgon.

Nattis!

1 kommentar:

Nea sa...

fast tyvärr så måste jag ju bara säga att det behöver gå ett par tre dagar innan man vet om medicinen hjälper =/ 'peppar peppar'