tisdag 31 juli 2007

Jobbig Dag=(

Idag har det inte varit en allt för skoj dag.

Började med att jag och John inte kom in i tvättstugan imorse. Vid 7 kom bovärden o öppnade och vi fick sitta och vänta vid tvättmaskinerna eftersom det inte gick att stänga dörrarna. Men det var åskan som hade fått deras tvättstuge datorer att krångla.

Har städat och definfekterat alla golven. Dammat och fått det riktigt fint=)..

Framåt kvällningen ringer telefonen och det är pappa.. Min biologiska pappa som jag inte har haft kontakt med på flera år. Min mage snördes samman.. USH!!!.. Jag svarade ändå. Han ville främst diskutera alla grejjer jag har i hans förråd, men ville ändå lämna allt gammalt groll bakom oss och träffas. Jag visste inte vad jag skulle säga. Sa att jag skulle tänka på det.
Jag känner mig så himla splittrad. En del av mig vill verkligen träffa min pappa igen. För Ja.. JAg saknar honom faktiskt. Men sen är det en annan del av mig som vill motsatsen. Be honom hålla sig ur mitt liv. USH.. Vad ska jag göra??.. Jag vet att detta blev ett himla personligt inlägg. Men jag bryr mig faktiskt inte. Detta ska vara min blogg. Och jag skriver vad jag vill i den. i alla fall när det kommer till mina egna känslor.

SÅ ja. Jag mådde inte så himla bra framåt kvällen. Jag kände mig aldeles .. ja.. kan nästan säga "tom" inombords. Vet inte varför. Förvirring kanske. Att inte veta vad man ska göra. Vilken del av hjärtat man ska lyssna på. Jag tror iaf att jag inte kommer att införa min pappa i mitt liv. Jag mår mycket bättre nu än när jag hade kontakt. Så det blir nog att tacka nej till hans inbjudan. Hämta mina grejjer i förrådet och tacka för mig.

På råga på allt så högg jag mig i handen ända in till benet när jag skulle skära avocado. Fråga mig inte hur jag lyckades med det. Jag blir inte klok på det själv faktiskt.













Imorgon bär det av till katthemmet för att jobba igen. Och sen ska jag på ett fika-möte i Åsbro. Torsdag - Handla virke till fågelvoljären och Fredag bär det av på Ålandskryssning.. WOHOO!!!

JAja. Nu så ska jag ta och sova. Jag behöver det. Känner mig fortfarande krasslig. Natten som varit som jag uruselt för att jag vaknade av att jag inte kunde andas hela tiden. Trodde jag skulle bli JÄTTEsjuk.. Men idag är jag som sagt bättre..

Tack min John för att du är så underbar. Jag älskar dej!!







2 kommentarer:

Nea sa...

åh gumman! tänker på dig om det med din pappa, du vet att du kan prata med mig om det mer om du vill! Love you!

Tindra sa...

oj shit. förstår att de måste kännas jobbigt.. *krama massaaaaa*