måndag 23 juli 2007

Måndag Igen




Inte för att det gör mig alltför mkt eftersom jag är sommar ledig.. Wohhoooooo...

Lördag till Söndag var jag och John vid syrrans sommarstuga. Woho.. Tältade på deras tomt. Det var skoj det. Grillade och lekte med mosters trollunge.. Kom hem igår.



John i funderingar vid stugan


Igår firade jag och John 4 månader. Hehe. Så det blev god (nyttig, efter allt grillande) mat och film på söndag kväll. Kan inte fatta att det gått så fort. 4 månader. Å ena sidan känns det som det var en evighet sen. Jag menar, vi bor lixom ihop nu. 4 månader senare.. Heheh.. Och andra sidan känns det som det var igår jag såg honom för första gången.

Skulle ha haft ett ljusparty idag men det blev inställt pga influensa.. Så himla typiskt.. SUCKA O STÖNA... =/... Men men.. Hoppas hon ringer tillbaka i Augusti som hon sa att hon skulle.

Idag ska jag storstäda hela dan. Det är blodfläckar på golvet. Jag tror Puma O Lizzy har slagits.. Men jag hittar inge sår på dem.. Hmm.. Underligt.. =/... Men det behövs städas iaf... Och Alice har fått sig en dusch idag med och buren är rengjord.

Den 5 Aug flyttar Puma. JAg kommer att sakna ihjäl honom. Men men. Jag bestämde mig innan jag tog honom som jourhemskatt att jag inte skulle behålla honom. Man kan itne behålla alla kissarna. Men han kommer nog till ett bra hem tror jag...

Inga kommentarer: