onsdag 26 september 2007

LYCKLIGASTE DAGEN=)


Idag är det en underbar dag.. En dag som kommer att minnas... =).. Idag blev jag Mrs Kingsley=).. Mitt namn är nu Maria Christine Kinsley. Jag är gift med John Kingsley. Känns underbart.. Helt overkligt men underbart.. Vi bestämde oss för ett par veckor sedan... Att vi skulle gifta oss och göra det privat utan att någon visste om det... Har nog varit mest nervös för att berätta för alla att jag har gift mig... Men som tur var gick det mestadels bra=)...


Så Nea och Yogi var vittnen och vi gifte oss klockan 11.00 på rådhuset.. HELT UNDERBART!!!.. Det var en superkort ceremoni, men det var ändå en av de lyckigaste stunder i mitt liv=).. Mitt liv med min man har börjat. Jag är en gift kvinna.. Jag heter Kingsley i efternamn.... =)

Det är fortfarande så himla overkligt så det kommer nog ta ett tag att smälta... MEN JAG ÄR LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!

KRAMAR

2 kommentarer:

Nea sa...

så himla underbart!!! ÄR LYCKLIG FÖR ER! <3<3

Nea sa...

uppdateeera!!! vill ha nått att läsa!