söndag 9 september 2007

Sushi!!! =)


Igår hade vi Sushikväll med Carina o David. Jag rullade sushi som en galning innan.. Kunde ju ha blivit bättre... Men jag är nöjd iaf.. Är ju första gången och det smakade faktiskt gott.. =)=).. Elina o Carina var inte allt för förtjusta, men David gillade. Var kul att ha syrran o David här.. Var ett tag sen. =/....












Idag har jag bara städat och städat... Min allergi går upp o ner. Igår kväll så var det värre än det har varit på ett litet tag. (sen medicinen tog slut)... Så jag fick ta ventoline... Men det var inte så illa som det har varit. Jag vet inte varför det inte blivit värre och jag vet inte varför jag mår bättre ibland o sämre ibland. Som just nu kan jag nästan andas helt felfritt.. Bara lite slem i lungorna. Jag hoppas att jag ska få kallelse till sjukhuset i nästa vecka så jag vet när jag kan få saken utredd. Så jag verkligen vet vad det är som är fel. Jag vill göra pricktest på framför allt: FÅGEL, KATT, MÖGEL, DAMM, KATTMJÄLL, POLLEN (det som finns i luften nu, kommer inte ihåg vad det heter).. Det är de sakerna som jag tror är troligast att jag är allergisk mot.. Och läkaren på vårdcentralen säger att han redan konstaterat att jag är allergisk mot katt.. Men jag vill ha det prövat igen....

Imorgon har jag dubbel förelläsning. Ska också äntligen köpa kompendiet så jag kan börja plugga hemma.. Så kommer mina skolböcker på posten nästa vecka=).. Kommer nog bli en tuff kurs tror jag kanske.. Kanske inte tok-svår. Men stressig.. Tror sociologin var svårare. Har seminarie redan på fredag. Och jag har ingen aning om vad det är för seminarieuppgift.

Nu ska jag kolla film men min ÄLSKLING!!! <3<3

Inga kommentarer: