måndag 17 september 2007

Regntunga Skyar...


Har precis kommit hem från ett ljusparty i Stan. Gick bra. Sålde för ca 2600:- vilket ger mig en lön på ca 500:- Kanon.. Var verkligen behövligt. De pengarna ramlar in på Fredag=)... Hurra=)

Lånat syrrans bil.. TACK SÅ MKT SYSTER!!.. Vet inte hur jag skulle klara mig utan min syster o mamma som lånar ut bilar till mig.. Så himla tacksam.. ÖSregnade på vägen hem. Såg knappt var jag körde.. Känns så mörkt o deppigt när det regnar så. Men samtidigt mysigt. Nu börjar det bli mörkt och dax att tända massa ljus.. Mysigt värre!

Imorgon har jag föreläsning. Sen hem till syrran o umgås, sen har jag ännu ett ljusparty.. Tjohoo...

Onsdag blir det lungkapacitetstest och sen katthemmet... Ska bli SÅÅÅÅ kul att komma ner på katthemmet igen. Var ju ett tag sen eftersom jag har varit försiktig med allergin och allting.. =/....

Torsdag Är det Yoga på Kvällen.. Herre Gud vad jag kommer att göra bort mig. Nu när jag inte varit där på så himla länge.. SUCKA!!.. Men det ska bli skoj.. Har ju min söta Nea med mig!!.. *Älskar*.....

John sover i Hallsberg inatt. Han har städat klart lägenheten för det kommer en och tittar på den imorgon... Det är sååå tomt utan honom här.. *sucka*... Kan man sakna nån så mkt efter en sån kort stund???.. Min Älskade John. Mannen i mitt liv!: Jag älskar dej så!


1 kommentar:

Nea sa...

men knas! du kommer ju inte göra bort dig på yogan!!!!! det är ju det allting handlar om! MAN SKA ALDRIG JÄMFÖRA SIG MED NÅGON ANNAN! De kommer gå finfint!
Love you!