onsdag 19 september 2007

Lungkapacitets test!

Usha Busha!!.. Min kropp skakar som ett asplöv!!. Har varit hos läkaren och tagit lungkapacitets test. Det blev en klar skillnad efter jag tagit astma medicin vilket då skulle innebära att jag hade astma.. Sen sa hon att jag hade otroliga lungor som var JÄTTE starka. Långt över förväntat normalt! Så det var ju kul. MEn de fortsatte att tjata om att jag var katt allergiker!! Jag accepterar det inet förrän jag har tagit prickprov. Remissen var iaf skickad så det borde komma en kallelse snart...

Idag ska jag bara plugga o städa... JAJA.. Jag vet.. Ni tror allihopa att jag alltid städar.... Men jag vill ha rent.. Och jag har inte städat ordentligt på länge... Så det behövs dammas o grejjas....

Ciao

2 kommentarer:

Tindra sa...

va ska du få för astman då?
Pussaaa

Airona sa...

Jag har ju redan ventoline för astman... Så det har jag redan medicin för... Men de tror ju att astman kommer från katterna.. Men men,, Fick ventoline efter att jag åkt ambulansen som nöd-grejj