måndag 10 september 2007

Massa Bäbisar!

Två av mina kompisar har blivit mammor här i dagarna. Gud vad kul för dom. Är så glad för deras skull. Och de är sååååå söta så man dör=).. Längtar efter att träffa dem... =)..
Längtar så själv efter att bli mamma.. Tänker på det ofta och är helt enkelt lite avis på de som har blivit mamma.. Längtar efter att få en liten dotter eller son. Mitt barn.. Jag älskar dig redan. Innan du ens existerar alls=/...

Känner mig lite bortglömd idag faktiskt.. Känns som att jag inte riktigt räknas.. =/.. Känns inget kul alls och jag försöker stå över sånna tankar men ibland går det bara inte. Vet att jag kanske inte borde känna så.. Men jag känner mig utesluten. Det känns ganska jobbigt=( Känns som att jag försöker visa att jag finns där och att jag ställer upp, men ibland känns det bara som om det inte räcker till och som om jag helt enkelt inte släpps in helt. Känner inte så alltid. Bra ibland. Och senaste har varit extra mkt. Nu ska inte alla ta åt sig här.. Och om ni känner att ni ska ta åt er.. Så menar jag inget illa. Det ligger antagligen mest hos mig. Men jag ville bara ge lite utlopp för mina känslor.. Behövs ibland.. Känns som att jag står utanför och vinkar och försöker få uppmärksamhet och säga: Jag då!?? Jag finns här också!.. Finns här för er och jag är bra!!!.. Guuud va patetisk man kan låta .. Men det skiter jag i. Detta är min blogg så jag skriver va 17 jag vill....

Adios!

1 kommentar:

Nea sa...

vet hur du känner dig, är inne i en sån sväng jag själv =( <3