torsdag 4 oktober 2007

Uppdatering!!

Ett tag sen jag skrev, Sorry!.. Har verkligen haft fullt upp kan man säga.. Men igentligen inte så mkt att jag inte haft tid att skriva.. Vet bara inte varför jag inte gjort det?....


JAG ÄR GIFT!!! Idag kom papperen på namnbytet hem och all post som kom idag stod det Maria Kingsley på.. *glad*.. Skönt att slippa namnet Thorzén. Jag har aldrig gillat det.. Och det är inte mitt namn längre.. Nu gäller det att jag vänjer mig vid det så jag skriver och säger rätt=)




Idag hade jag tenta.. =/.. Usha Busha.. Senaste dagarna har jag pluggat som en galning.. Samhällsvetenskapernas historia.. Jätteintressant.. NOT... Well!!... Mycket lättare än Sociologi iaf.. =)... Men vi får se hur det gick.. De två frågorna som jag kände att jag var mest osäkra på.. De kom förståss....

Idag kom Lady hit. Hon ska stanna här tills på Söndag.. Stackars Gumman.. Hon står och tittar mot dörren och hoppas att mamma ska komma.. Men men.. Det lider ingen nöd på henne.. Hon saknar bara mamma.. Men det är bra.. Då har jag en anledning att gå ut på långa sköna höstpromenader hand i hand med min man. Eller med min IPOD:. heheh..

Charm me är SÅÅÅ tjock.. Jisses.. Och tuttarna har börjat fylla upp.. Hon är beräknad till den 12:e men jag ska nog börja vaka i helgen.. Och sen ännu mer efter helgen.. Man vet ju inte när det kan komma.. Undrar hur många det blir... Jag o John har gissat...

JAG: 4 kattungar. 3 hanar & 1 hona. 3 röda och en svartvit.

JOHN: 5 kattungar. 3 honor och 2 hanar. 2 röda och resten andra färger...

Linda vill du också gissa??.. hehe...

Vi får väl se vad det blir.. Har flyttat ut hennes korg till storarummet... Men hon vill itne ligga i den.. Gaia älskar den.. men Charm me hon ligger helst på golvet hon.. Hmmmm... Blir nog bra=)...








1 kommentar:

Nea sa...

ja det var verkligen på tiden hörru att du uppdaterade! =)

Va kul att du nu har ett efternamn som du gillar =) (i guess?)

hoppas tentan gick bra!

puss puss pus