tisdag 4 september 2007

Imorgon Början Skolan!!

Äntligen kan jag ju säga.. Jäklar vad långsamt det har gått.. När man faktiskt börjar LÄNGTA tills skolan börjar.

I Lördags hade jag o tjejjerna o killarna Räk/kräftskiva här hemma hos mig o John. Det var jätteskoj:.. MUMMSIGT som bara den och mysigt med vännerna=)....


I söndags var det Partylite lansering.. Det var skoj med.. Mkt fina grejjor




















I måndags var jag hemma hos mamma o städade.. Hehhee.. Vad gör man?

Idag har jag jobbat på katthemmet....

På Torsdag kommer min Älskade systerdotter hit och sover över.. *älskar*.. Hon är bara världens underbaraste och det ska bli så mysigt att ha henne här-- *längta*...

En annan sak som är ny: Ett nytt liv har börjat idag.. Jag har börjat på Diet.. Hejja hejja mig!!.. Nu jäklar får det vara nog... Nu ska jag ner i vikt=).. Och jag SKA inte ge mig=).. Och börja träna igen ... Få iording lite på fläsket=)

Nu då ska jag uppdatera bilddagboken med=)

Ciao

2 kommentarer:

Tindra sa...

haha vadå räkskiva? ;)
å tack för en underbar kväll!! <3<3

Nea sa...

ta bort bilden! jag vill inte vara med när jag ser ut sådär! och den på bilddagboken också