måndag 22 oktober 2007

Uppdatering

En liten snabb uppdatering..
Träffat Annso igen efter typ ett år eller så. Det var riktigt skoj att se henne faktiskt. Hon är jättegravid med magen i vädret=)=)... En månad kvar eller så...
Känner mig glad och hoppfull idag och jag är så tacksam över min familj och min man!
SKa köpa bil.. Får den i veckan.. HOPPAS HOPPAS i morgon.. Men jag vågar inte tro. Det är Linda o Thomas gamla bil. VILL HA DEN NUUU!! Min Bettan... *kärlek*
Blev sååå himla irriterad när jag gick in på katthememts personalsida idag.. Jag tänker inte nämna några namn. Men då var det en som är rätt ny som skrev att ny tyckte denna person att man inte FÅR gå ner till katthemmet om man inte skrivit upp sig på schemat. Det var bland det fånigaste jag hört i hela mitt liv och jag skrev ett irriterat svar. Jag har skrivit upp mig imorgon. Men jag menar om jag varit i skolan och vill åka förbi och titta till katterna och kela med dem även om jag inte skrivit upp mig då tänker jag göra det. Så kommer denna människa och beter sig som om han bestämmer hur det ska vara och det gjorde mig SÅÅÅ himla arg!! Fy farao.. Klart man ska få åka ner och hjälpa till och så även om man itne skrivit upp sig!! Blir så arg när jag tänker på det att jag skakar.. Han skrev alltså inte till mig utan till alla .. Men han skrev på ett arrogant sätt att man inte ska "springa" där nere om man inte satt upp sig på listan.. *kokar* Skiter i vad han säger. Han har jobbat där en månad eller två... Varför tror han att han kan komma o sätta upp regler.. *MORRAR*
Nu ska jag sova..

1 kommentar:

Tindra sa...

Men fy fan... katterna mår ju bättre om folk e där ju.. jävla as kan ta sig i arslet ju!!!!!!!!!!! fan ja ska också morra fan. *MORR* ;)