tisdag 30 oktober 2007

TrÖtTiS!!


Sååå himla trött-.- Ska krypa ner i sängen och sova lite snart.. =)... Dean Koontz förståss....

Elina sov över inatt så imorse följde jag med och lämnade Elina på dagis. När jag var där blev jag nästan påkörd av en galen kvinna på parkeringen som skulle parkerade o körde in i stolpen.. Sen när jag sa att hon kunde va lite försiktig skyllde hon på mig.. tyckte jag inte skulle stå med dörren lite öppen. Men hon gav mig inte direkt chans att se henne o stänga den. Men iaf.. Jag stod klämd mellan min bil o dörr och om hon hade vart närmare hade jag inte kommit in i bilen igen... Sen när jag påpekade att hon skulle dra ner på snapsarna innan hon körde bil så skulle hon ringa polisen.. - Och vad ska du säga, sa jag.. Att jag förolämpade dej?... HAHA.. Sen tog hon mitt registreringsnummer och sa att hon skulle se till att polisen tog pisseprov på mig.. Ja de kan de ju roa sig med. Jag har inget att dölja.. HAHAHA.. Galna tant. Tog hennes reg nummer bara ifall polisen skulle föra av sej... Finns ju inget de kan göra..

Sen var det föreläsning. Som sög.. Sen hem till Johannes och plugga inför seminariet imorgon....

Hem och hämta katterna och till veterinären och vaccinera. Lizzy o Charm me..

Sen hem och Plugga!!!!

Känner av allergin igen rätt mkt.. Skitjobbigt=(... Vet inte om det är för att jag börjar bli förkyld eller nått.. Ingen aning...

Jahapp.. GONATT!

Inga kommentarer: