torsdag 8 november 2007

BRA DAG!!

Jag mår så himla bra!! Det är så mkt saker i mitt liv som bara är perfekt=)
  • Jag har min UNDERBARA Man John som jag älskar mer än något annat
  • Jag har mina underbara vänner.. Linda & co, Nea, Nina m.f
  • Jag har mina UNDERBARA djur!! Lizzy, Gaia o Charm me o bäbisarna
  • Jag har en underbar lägenhet som jag älskar.
  • Jag har min fantastiska familj. Mamma, Carina&David, ELINA, Brorsan, Stina Vad skulle jag göra utan er!! Sen har jag min lika viktiga nya familj: Agneta, Earl, Emily .. Love you all!
  • Har ett nytt ställe att rida! Rider underbara Pilen=)
  • Har underbara Yogan med Nea.. Du o ja bruden=)
  • JUL med familjen, vad kan va bättre?
  • Jag har en bil!!!
  • Jag har mitt extrajobb med ljus som jag älskar!
  • Till våren kommer massa fölungar - Jag längtar efter fölvakan Linda!!
  • JAG ÄR LYCKLIG!!!!

Jag känner att allt bara är så perfekt. Visst. Jag har inflammation i armbågen. IGEN, men det kommer nog att gå över, bara jag är försiktig med den. visst jag är överviktig. Men jag jobbar på det.. Och jag älskar mig själv iaf... =)=)





Jag & Nea på hennes fördelsedag/Halloweenparty=)















Idag ska jag o rida med Stina. Ska då ta kort också på busarna=).. Sen ska jag på Yoga kl 19. Så det blir mkt träning idag.. =).. sen måste jag bara plugga i helgen... =)

Sen finns det vissa personer som jag bara inte förstår mig på... DRAMAQUEENS!... Känns som om de gräver sin egen "ensamhet".. Ta hand om de man älskar tycker jag.. ! Inga namn nämnda!!...

Nu ska jag ta 4-veckors bilder på kissebäbisarna=)=)....

CIAO ALLES=)

1 kommentar:

Nea sa...

love you hun! du och jag är yogisbrudarna =D fan va ledsen jag är att det inte blev någon yoga idag =( buuhu...

inflammation i armbågen? =/